29 Mart 2011 Salı

Ekmeklikler ve Tablolar


 One stroke tekniğiyle azalea çiçeğini boyadığım ekmekliğin içini degrade tekniğiyle dışını da pembe ve lila tonlarında boyadım,kenarlarını ve tutma yerini simli boyalarla ışıltı kazandırdım,nasıl olmuş?
         Click to see my wood art painting photos on Facebook
         Facebook adresimdeki ahşap boyama fotoğraflarıma ulaşmak için tıklayın.

      CLİCK To give an order & To buy a product
       Ürün sipariş etmek için ahsapvesanat@gmail.com adresime mail yazabilirsiniz      yada Facebook sayfama bu adresle ulaşabilirsiniz.     
Mor ekmekliğin daha çok fotoğrafını görmek için Ekmeklikler Sayfasına tıklayın.
          Bu ekmekliğide mürdüm üzeri lila poşet doku tekniğiyle ve one stroke çiçek desenleriyle yaptım,gümüş simle süsledim.
              

           Bordo tabloyu kağıt buruşturma tekniğiyle yapıp yazıyı altın boyalarla yazdım pullarla süsledim,daha fazla fotoğrafına bakmak için tıklayın.
                Bu tabloyu streç film buruşturma yöntemiyle ve sünger doku teknikleriyle yaptım,deseni simli boya ile fırçayla boyadım İsmi şerifi yazdım,pullarla süsledim.
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder