24 Nisan 2012 Salı

Peçeteli Yeşil Tepsi

           Bu yeşil tepsiyi bu peçeteyi kullanmak için boyadım ne renk boyasam diye düşünürken içinde baktım en fazla yeşil tonu hakim yeşil olsun dedim,zemini krem rengine boyayıp kenarlarını zeytin yeşili ile poşet doku yaptım peçeteyi yapıştırdım kenarlarını altın rengi boya ve simle tamamladım tepsi kenarlarınıda uyumlu olması için aynen altına boyadım arkası yeşil renginde kenarlarına altın rengi eskitmeler uyguladım ama resimlemedim.
        Peçetenin üzerini simli boyalarla hafif hafif boyayıp ışıltılı olmasını sağladım çiçek ortalarına tomurcuklar yaptım son olarak cam cila ile cilaladım ben beğendim siz nasıl  buldunuz :)
           Bu aralar biraz yoğunum ama yakında yeni boyamalarımla burada olacağım şimdilik hoşça kalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder