24 Nisan 2012 Salı

Turkuaz Kahve Rengi Işıl Işıl Bir Kutu :)

               İşte turkuaz ve kahvenin uyumu :)Bayılıyorum bu uyuma bu kutuyu tasarlarken aklımda başka şeyler vardı aslında ama nasip böyleymiş demek sonuca bayıldım ben bir tanede kendime yapmayı istiyorum bakalım ne zamana kısmet olur :) Metalik turkuaz ve metalik kahve rengine boyadım yanlarına kağıt buruşturma tekniği yaptım üstünede plastik raf örtülerinden kestiğim gül desenini aplike ettim.
         Mümkün olduğunca ışıltısını yansıtmaya çalıştım ama fotoğraflarda çok net görünmüyor yakından daha hoş görünüyor tıpkı simlerde olduğu gibi,çalıştığım bordo seramik ayna çerçevesi de böyle olmuştu o parıltıyı bir türlü net yansıtamıyorsun gözle görünenden faklı oluyor bu kutuda oda yakından daha güzel görünüyor ayrıca renk birazda değişik çıkmış turkuaz rengi maviye yakın görünüyor fotoğrfta ama gerçekte richin ex.metalik turkuazı bilenler bilirler hafif yeşilimsi bir turkuaz rengidir .Turkuazın her rengini seviyorum ben böyle baktıkca suya bakar gibi oluyorum denizin yada tertemiz bir gölün dibine bakıyormuş gibi oluyorum,göl dedimde aklıma geldi keşke şöyle mis gibi suları çağlayan tertemiz bir gölü olan bir yere gidebilsem ,suda yürüyebilsem o temiz havayı içime çeksem hmmm oh ne güzel :)
        Kutumun içide böyle bu turkuaz parlayan pulu çok seviyorum kendime turkuaz bir tepsi yaparsam mutlaka yapıştırıcam ne tatlı parlıyorlar değil mi :)
        Aslında daha resimleri var ama ana sayfaya koymak istemedim özellikle sayfalar yaptım fazla fazla resimlere bakmak isteyenler olursa diye sizde merak ederseniz bu kutunun resimleri Takı kutuları ve Sandıklar sayfasında var.Ziyaretiniz için teşekkür ediyorum bütün mutluluklar ve huzur sizinle olsun Sevgiler :)

6 yorum:

  1. çok güzel olmuş eline sağlık ben kahverengi pek sevmem ama çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Merhaba harika şeyler yapmışsınız ellerinize sağlık.Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mehtap hanım güzel yorumunuz için :)Görüşmek üzere sevgiler mutlu kalın :)

      Sil
  3. Merhabalar evimde kahverengi mat sehpa takımım var ve onu boyamak istiyorum hangi malzemeleri kullanmalıyım akrilik boyalar yeter mi boyamaya yoksa farklı boyalar mı kullanmalıyım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar eğer sehpalarınızın yüzeyi kaygansa akrilik boyalar tutmayabilir oyüzden altına astar bir boya kullanmanız lazım ama kaygan değilse direkt olarak akrilik boyalarla boyayabilirsiniz güzel bir zımpara ve temizlikten sonra tabi,malzeme alacğınız yere sorabilirsiniz astar olarak ne kullanacağınızı..

      Sil