2 Ekim 2012 Salı

KAHVERENGİ IŞIL IŞIL BİR SAAT :)

               Eveeet arkadaşlar nihayet üretime başladım buda SATILIK  ürünlerimden biri size bahsettiğim saati henüz tamamlamadan buna başlayıp bitirdim daha onu tamamlayacağım birde başka tasarımım var onuda yapacağım inşaAllah ,bundan sonra üretime ara vermeden devam etmek istiyorum bir sürü fikir ve tasarım var aklımda inşaAllah hepsini yaparım.
         Bu fotograflarda gün ışığında çekildi indirip büyüterek yakından inceleyebilir renk ve ince ayrıntıları gözlemleyebilirsiniz..
                           
         Gelelim saatime deseninden sayılarına kadar her şeyini kendim tasarladım çizdim ve boyadım,içini pullarla çerçevesini de doku tekniği ve simle süsledim metalik kahve rengine boyadım ,umarım beğenmişsinizdir.Bu saati SATIN ALMAK isteyenler  bana ahsapvesanat@gmail.com adresime mail yazarak ulaşabilir,buna benzer yada farklı şekilde yeni tasarımlar yapabilirim ,her türlü ahşap ve seramik boyama siparişi verebilirsiniz.
          Bu saat ışıl ışıl parlak tam oturma odalarına yakışır bir saat oldu o şekilde tasarladım zaten :)Umarım beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum...Daha fazla resim incelemek isterseniz Saatler Sayfasına bakabilirsiniz .Şimdilik hoşça ve mutlu kalmanız dileğiyle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder