18 Eylül 2013 Çarşamba

ALTIN -KREM RENKLİ BİBLO LALE :)

     Merhaba Arkadaşlar nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir bu sefer çabuk geldim değilmi:) Umarım diğer yazılarımda çabuk gelir ara verince soğukluk geliyor çünkü..Bu lale eşim için hazırlandı ,kendisi görünce çok beğenmişti bende onun için boyayabileceğimi söyledim ve eşimin ofis takımına uygun olması açısından metalik renklerde altın krem ve kahve rengine boyadım,bence hoş oldu sizce nasıl olmuş :)
    Eveeet burada da takımla birlikteyken lalemizin hali görülüyor ,ofis takımında kahve turuncu  krem ve altın tonlarını ve simini kullanmıştım yine uygunluk açısından laleyede az miktarda altın sim uyguladım,takımdaki desenlerin hepsi takip edenler bilirler tamamen el boyaması ince fırçalarla boyamıştım hayli zor olmuştu ama sonuca değer doğrusu takım hakkında daha çok fotoğraf görmek için burayı tıklayabilirsiniz...
Bu lale biblo değişik birçok renkte çalışılabilir özellikle oturma odaları yada salon süslemeleri olarakta gayet hoş durur bu senenin seramik modasında önemli bir yer teşkil ettiler kendileri diyebilirim elimde ,bu lale bibloya uygun ve yakışan birde lale tabak var o şekilde bir kombin yapmayı planlıyorum bakalım ne zamana kısmet :) Aslında yapılacak çok iş ve proje var biraz gayret diyorum kendime :) Yorumlarınızı bekliyor hepinize mutlu günler diliyoruuuum sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. ben bu kadar şık boyayamıyorum :( çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil